El passat divendres 13 de novembre es va celebrar a Barcelona l’acte de presentació oficial de la Bassella Race, prova que prendrà el relleu del Memorial Toni Soler mantenint l’esperit i bona part dels ingredients d’aquest mítica prova però incorporant nous elements que permetin augmentar l’espectacularitat i la participació de tots els públics.
La presentació va comptar amb la presència de Toti Mumbrú, delegat territorial a Barcelona de la Secretaria General de l’Esport, Jordi Cunillera, secretari de la Federació Catalana de Motociclisme, a més del pilot Xevi Puigdemont, guanyador de la primera edició del Memorial Toni Soler el 1999.
La cita tindrà lloc el 13 i 14 de febrer de 2010 i conservarà el format de la prova predecessora, amb una sortida conjunta de tots els participants en la jornada del diumenge. El dissabte a la tarda hi haurà una cursa infantil, per a joves d’entre 11 i 15 anys, una clàssica per a models històrics i una màniga extrem que decidirà la posició de graella dels pilots professionals. A més es potenciarà l’àrea comercial i s’inclouran nous serveis.
Una de les iniciatives interessants arriba amb el Bosc TT, un programa de repoblament dels terrenys de la zona afectada pels incendis forestals. En el preu de la inscripció s’inclourà un arbre que plantaran els mateixos pilots durant la volta de reconeixement del dissabte.
Les inscripcions es posaran en marxa a partir de l’1 de desembre i fins el 22 del mateix mes i només podran trametre’s via on-line a través de la pàgina web oficial de la cursa www.bassella.com, on podreu trobar més informació, el programa d’horaris i altres detalls de la competició.











